Post by teostalananas on Feb 5, 2022 16:35:45 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ StrikeFortressBox ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ StrikeFortressBox IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder feil utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ StrikeFortressBox 2022 version ▞▞▞
Flott spill. Utmerket kontroller og grafikk. Jeg vil imidlertid at chaloapps skal oppgradere dette spillet ved å legge til skinn, nye kart, vennefunksjoner og ubegrenset kamptid. Hvis disse oppdateringene legges til, er jeg ganske sikker på at dette vil være et perfekt skytespill...👍👍
Jeg kan ikke installere oppdateringen
Skuffet over tonnevis av hackere og juksemakere.. spillere kan forbedre og øve ferdigheter, ikke jukse. Noen burde bruke et forbud for de som bruker jukser det er urettferdig for de som spiller og øver for å bli bedre.
Kul oppdatering kan du lage som en zombie-modus når én person er zomboen med en kniv og hvis du dør, blir du en zombie. ingen roboter/ingen luftsletter
Jeg bare elsker elsker dette spillet, men vær så snill og mer kart og flerspillermodus
Bra spill. Grunnen til at jeg ga den 4 stjerner er at skapningene er for skumle for meg. Vennligst slett ellers vil JEG ALDRI SPILLE DET SPILL IGJEN.
Hyggelige og morsomme spill, men jeg gir en stjerne. For så mange idot-spillere bruker en jukse for livet. Jeg tror dette spillet passer til en idiot-person.
Dette spillet vil glippe hvis du ikke har nok data. Jeg hater spillet og liker det 👿💢🗯️
Klipp den animasjonen fra capture-flagget, gjør det raskt, gjør som gamle, vær så snill
Bra spill, men jeg vil gi deg oppdateringer: lag en innstilling slik at folk kan redigere kontrollene sine og kontrollere lyd og lyd, gjør det også slik hvis du skaper en build og ingen kan røre den fordi den eies av deg spilleren og legg til usynlige vegger folk spawnkiller, legg også til beskyttelse til folk som nettopp har spawnkill, gi 5 prosent beskyttelsestid når folk spawn når det går tom, vil de ikke ha deres beskyttelse på denne måten fiender kan ikke spawnkill, vær så snill og legg til disse
StrikeFortressBox Δράση yyi
Tilby huset mitt 😂 😂 😍 ❤ 😊 😍
Gjentatt penger uten tillatelse lad kiya vær så snill, ikke lagre spillet
Jeg er proff spiller 😎😎
StrikeFortressBox অ্যাকশন jpjo
Jammen..... Jeg har spilt dette spillet i et år nå. Jeg spiller dette spillet mens jeg venter på den nye telefonen min (som var verre, men dere). Den er så kreativ at den kan ha potetgrafikk, men den er fortsatt i stand til den gamle telefonen min. Setter pris på at du lager disse spillene. Det er så gøy 😊
Dette er best jeg har 14034 mynter jeg vil bruke dem så legg til nye våpen jeg har alle våpen biler fly monster og lag grafikk High
Bra spill . Jeg får 3 stjerner
Gjorde nettopp et kjøp og fikk ikke utlevert myntene mine. Jeg ser ikke utviklerens e-postadresse å kontakte. Oppdater, var i stand til å kontakte utvikleren og fikk refusjon. Nå er problemet at brannknappen kommer og går når som helst. Løs dette problemet
Spillet er søppel. Forferdelige kontroller. Rundt klumpete. Jeg forstår ikke den høye vurderingen for å være ærlig
Vennligst gi lazerpistolen oppgradering og midlene vil være 1000 rupier
Kan jeg be om refusjon min sønn ved et uhell kjøpte denne appen uten min viten. Han er bare 7 år gammel..og han spiller det ikke lenger. Vennligst vurder forespørselen min. Takk
Suks da jeg startet spillet 😡😡😡😡😡😡😡
Monster Legends Strateške igre nfo
Dette er et flott spill drept av hackere med uovervinnelighet. . Hopp over det
Dette er kult! Jeg liker denne appen, men det jeg hater er annonsene. Fjern annonser
I dette spillet er det et problem med fastlåsing Noen ganger har jeg opplevd at jeg satt fast i 5 sekunder så mange ganger på en bestemt kamp og fienden ble drept meg ... vær så snill 🙏 fiks det
Det er et ypperlig spill, men det er litt feil for den vurderingen 4,0 stjerner
Det er bra at du bare trenger å legge til en kongelig som en mann stående
Dette spillet er veldig morsomt du kan fly med ved å bruke bærbar PC 🤣🤣🤣og drepe fiender fra fare Jeg liker alle motorer og kjører alltid hvilken som helst bil det jeg vil, veldig gøy ♥️ 💙 team
Dette spillet er kjedelig, alle våpnene er ekstreme
Kjedelig nå, vennligst legg inn en funksjon som et romskip et fly hvis det vil være for mer interessant spill.
Hei jeg liker deg spill
Det er et veldig bra spill for de som liker våpen
Først og fremst kan jeg ikke drepe motstanderlaget, andre av spillet har feil:-( :-( :-( :-( :-( 😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤 😡😤😡😤😡😤😠😤😄😠😤
Dette er veldig bra spillgrafikk er fantastisk.Pluss at du kan lage din egen server og også invitere venner og søskenbarn og også lage en lås slik at ingen andre kan komme inn
dette spillet er bra, og noen ganger er det søppel, f.eks. det er det, oppløsningen er veldig dårlig og det er mange problemer pistolen trengte flere våpen og det er ingen innstillinger og kartet
Dette spillet er veldig bra, prøv det ok
Dette spillet er bra, men vi kan ikke endre innstillingen vår
Last ned PIXEL'S UNKNOWN BATTLE GROUND (com.azurgames.BattleGroundRoyale) APK 1.53.00 av Azur Interactive Games Limited Developer For Free (Android).
Appen er bra, men den er ikke nødvendig
Halvparten av tiden slipper den deg ikke inn på en server
Blokkerer som blir forsvunnet etter gyting😡
100 100% DC-spill er kjempebra
Beste spillet jeg noen gang har spilt. legg til funksjon som kan gjøre oss i stand til å se historien til spillere vi har spilt med, slik at vi kan få venner. Det er mange feil som må fikses. For eksempel= man kan gå inn i veggene og bli usynlig for resten av spillerne og han skyter bak veggen.